20071206

ΧΛΟΗ [τρανζιτ]

-μπα; καλα εισαι εσυ...
-πώς με περιμενες δηλαδη;
-ε, λεω...θα εχει ξυρισμενα μαλλια, μαυρους κυκλους, θα βρωμαει τσιγαρο, θα παραπαταει, θα εχει μια τσαντα γεματη μπουκαλακια με ουισκι...
-και που ξερεις οτι η τσαντα μου δεν ειναι γεματη μπουκαλακια; πού ξερεις οτι δεν εβαλα τα καλα μου μετα απο ενα γερο μπανιο, μετα απο μια βολτα στον οδοντιατρο, για να ερθω να σου δωσω μια κλωτσια στο μουνι και να φυγω;
-το στομα σου μπορει να μη βρωμαει αλλα παραμενει σκετος βοθρος. σε αφησαν να φυγεις;
-οχι μωρη οποτε θελω βγαινω απο εκει κατω μονη μου πηγα θυμασαι; δεν ειμαι ανηλικο μονη μου πηγα και μπαινοβγαινω οποτε μου γουσταρει. βαλε μου να φαω.
-δεν περισσεψε ειχαμε κοσμο.
-ειχατε;
-καινουριοι γειτονες
-ποιοι ειχατε;
-ο μπαμπας σου κι εγω.
-τι γλυκος...σε πηρε παρθενα στα 17 σε παρατησε στα 30 πηδηξε ολη τη γη κι ηρθε τωρα να σε βρει μια χαλασμενη γρια πουτανα παντα τρυφεροτητα ζητουν οι αντρες-
-σκασε παρανοικο πλασμα του σατανα.
-μαλιστα σατανα.
-φαινεσαι εικοσι χρονια μεγαλυτερη μου.
-δεν καλοπερναω οσο εσυ φαινεται.
-καναμε ο,τι μπορουσαμε.
-ξεφυλλισατε ολα τα ενημερωτικα για τρελαδικα ομολογουμενως βρηκατε το καλυτερο.
-δεν ειναι τρελαδικο.
-μια λακουβα γεματη σκατα δεν ειναι μια λακουβα ειναι μια λακουβα γεματη σκατα μια λακουβα με νερο δεν ειναι μια λιμνουλα ειναι μια λακουβα με σκατα.
-το στομα σου...
-ειναι μια λακουβα με σκατα.
-ξερεις γιατι σε βγαλαμε-
-επειδη γαμιοσασταν στο γρασιδι οταν με συνελαβες στην πισω αυλη του σπιτιου σου και με γεννησες σε ενα παρκο που κανατε πικ νικ βιαζομουν η ρουφιανα βγηκα ενα μηνα νωριτερα και θα με βαφτιζατε στο ιδιο παρκο που ειχε μια εκκλησια αλλα μεσα σε ενα χρονο ειχε γινει παρκινγκ οπως ολα τα παρκα που θυμομαστε γινονται παρκινγκ μια μερα και τα σχολεια μας γινονται φαμπρικες, τα φροντιστηρια μας εκλογικα κεντρα, οι δρομοι αλλαζουν ονοματα, τα πατρικα μας σπιτια γκρεμιζονται ή καλυτερα να γκρεμιζονταν, τα αδελφια μας ζουσανε και τρωγαμε ολοι μαζι τις κυριακες ΣΑΝ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΞΕΡΩ!
-μπορω να σου ζεστανω το χτεσινο.
-αν θελεις...ειμαι νηστικη απο χτες.
-πηγαινε να πλυνεις τα χερια σου.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Το γράψιμό σου έχει χάσει κάτι από τη δύναμή του κι αυτή την άγρια ομορφιά που είχε παλιότερα... Ελπίζω να τα ξαναβρεις αμφότερα, στην πορεία.

Φιλιά

08/12/2007, 09:32  
Blogger ιακωβος said...

μη ελπιζεις παρακαλω. καταρα ειναι. η ομορφη ομορφια μου θα τους απογοητευε φυσικα. η καρδια μου σχηματιστηκε. κι ο,τι εχαθη, απο εμενα σβηστηκε. εδω ειναι ετσι. δικη σου η πορεια, πια, για τις λεξεις που ψαχνεις.

08/12/2007, 12:00  
Blogger les_boi said...

εμένα πάντως μ'άρεσε;-)

10/12/2007, 02:39  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home