20070922

το ΤΡΙΚ και παλι

μη φρεναρεις καμπουρη!

θες το τηλεφωνο του ερκοντισιουνά μου; αν το θες λεει...

καφε θες;

ΙΚΕΑ 2008 - δυσοιωνη εφημεριδα

γενικως δεν τα παω καλα με τα μικροσκοπικα R που ειναι κλεισμενα σε κυκλο

προτιμω τα μεγαλα R και να τρεχουν ελευθερα στις σελιδες

"αναστηλωση" αγαπημενη, για σημερα, λεξη

μωρε ξερεις τι γινεται; τα λεω ολα σ'εκεινον και τι να γραψω υστερα εδω κατω;

η αγαπη ειναι - σκασε δεν ειπα αγαπη δεν διαβασες σωστα - σους βρε!

ελα χεσε με, πανε τρεις μηνες σχεδον, επιτρεπονται οι δηλωσεις.

αυτη η παπαρια που αποθηκευει αυτοματα μολις προσθεσω ενα γραμμα, αρχιζει και μου τη δινει.

θα μου θυμισεις την τεταρτη οτι θα ερθει ο ερκοντισιουνας στις 5μμ;

δελτιο νοικοκυρας: ΤΟ ΣΙΛΙΤ ΜΠΑΝΓΚ ΠΣΙΤ-ΠΣΙΤ ΜΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛί ΤΕΤΟΙΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΩ

βαλαμε και ζακετουλα χτες, αμ πως!

ειδα, λεει, στον υπνο μου... ασε και ουτε να το σκεφτομαι θελω.

μου λειπουν λιγο οι διαδρομες μες στο αυτοκινητο, μεσημερι, ημιγυμνος οδηγος, μυριζες ιδρωτα κι ηξερα πώς μυριζε ο ηλιος, φταναμε στη θαλασσα και βουτουσαμε με τα κουρδιστα ψαρακια μας, σε φιλουσα κι ηξερα τι γευση ειχε ο ηλιος.

πώς χωραει τοσος φοβος σ'εναν ερωτα...

ο ερωτας ειναι για το σωμα ο φοβος

εισαι τρελος που θα χαλαρωσω...

Labels:

5 Comments:

Blogger APSOY said...

"τα λεω ολα σ'εκεινον και τι να γραψω υστερα εδω κατω;"
(τι καλύτερο?!?)

22/09/2007, 13:11  
Blogger phoinix said...

χαλάρωσε πατουσάκο
φοβόμαστε τόσα άλλα
ας μη βάλουμε τον έρωτα σ'αυτή τη λίστα.
τίποτα καλό στο ΙΚΕΑ?

22/09/2007, 13:57  
Blogger [UKUMUTU] said...

e mono to deltio noikokuras itan kati neo...

22/09/2007, 14:18  
Blogger ιακωβος said...

χορευταρα μου : ελα μου ντε... !? μια οικογενεια ισως! :Ρ

____________________________

phoiniξ : εχω απαντησει μισο ποντο πανω απο το λινκ που περ-πατησες για να σχολιασεις. την σουηδεζα μπροσουροφυλλαδα δεν την εχω κανει μπραουζ ακομη. [ μην κοιτω και για επιπλωση σπιτιου, τωρα που σκεφτομαι οικογενειες κτλ ]

______________________________

u ku mu tu : su ksu mu ksu

22/09/2007, 14:38  
Blogger billzouk said...

Αχ, αυτο ηταν πολυ ωραιο. Τοση τρικυμια στην καρδια σου εχει φερει φοβερη, λαλαλαλα (δεν ξερω τα λογια παρακατω) Ο μαστορας ηρθε η σε εστησε;

27/09/2007, 20:42  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home