20070909

μερικα "πραγματα" για εμενα ή ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΤΡΙΚ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ

___________

φοτοαπντεητ
___________




αυτη τη στιγμη ακουω Sufjan Stevens και νιωθω υπεροχα

αυτη τη στιγμη ειναι 7:38

δε θυμαμαι για ποιο DVD ειπα στον ψιλικατζη να μου κρατησει το Θεμα σημερα. Θα πηγαινα να το αγορασω τωρα, αλλα περιμενω να ανοιξει η καφετερια απεναντι απο το ψιλικατζιδικο για να παρω και 2 καπουτσινο.

νιωθω υπεροχα που ακουω Sufjan - γενικως δεν νιωθω και τοσο υπεροχα.

εχω ξυπνησει απο τις 5. ειχα κοιμηθει στις 3. σαν να λεμε δεν εχω κοιμηθει.

εβαλα πλυντηριο με σεντονια. 4 σεντονια. στην απλωστρα χωραει ενα.

2 καπουτσινο οχι επειδη φωτισε ο θεος τον Βασιλη να κοιμηθει εδω - σιγα μην κοιμοταν, αλλα επειδη 1 δε μου φτανει και το διπλο ειναι νερομπουλι.

σε κανα μισαωρο του θα στειλω μηνυμα για καλημερα [ του θεου, οχι του Βασιλη ]

θα επιμεινω λιγο: τι υπεροχος που ειναι ο Sufjan Stevens!

χτες εκανα ολοκληρη κουβεντα στο τηλεφωνο με τον νεαρο στο Dominos για το αν ειμαι σιγουρος οτι θελω εξτρα σαλτσα στην πιτσα μιας κι ειναι πολυ γλυκια κι αν μπορουν να βαλουν και ανανα που ταιριαζει - σ'αυτο συμφωνησε μαζι μου - και ξεχασα ο μαλακας να πω Χωρις Κρεμμυδι. Το χθεσινο δεν ηταν δειπνο, ηταν χειρουργειο.

Το καλο ειναι οτι δεν ημουν σιγουρος αν πραγματικα σιχαινομουν το κρεμμυδι. Πραγματικα το σιχαινομαι.

Αρα εχουμε και σβηνουμε: τοματα, πικλα, ελια, μανιταρι, κρεμμυδι

εχω αφησει σε τουλαχιστον 3 μαγαζια της αθηνας, απο ενα δεκαευρω, προκαταβολη για να μου κρατησουν καποιο ρουχο. δεν εχω επιστρεψει ποτε. με αυτα τα 30 ευρω θα μπορουσα να παραγγειλω δυο πιτσες χωρις κρεμμυδι.

ειναι κυριακη

ειναι 7:55

Labels:

2 Comments:

Blogger phoinix said...

καλημέρα και απο μένα.εγώ τώρα ξύπνησα και ας κοιμηθήκαμε σχεδόν την ίδια ώρα.
τι ταινία έχει το θέμα?
(έχει απαντήσει ποτε ο θεός? να μπω στον κόπο ή θα πάει τζάμπα το μήνυμα?)

09/09/2007, 14:00  
Blogger ιακωβος said...

α, τελικα ειχε το things you can tell just by looking at her, με τρελη ερμηνεια απο χολι χαντερ. θα το δω το βραδυ!

ο θεος εχει myspace κι απαντα σχεδον παντα...

:)

09/09/2007, 14:29  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home