20070831

σκεψεις και μερικα κουλα drafts

αν σημερα λες """καυσωνας"""
να σ' ακουσω του χρονου

η αναφορα του διαβολου
στο κινητο του διαβολου

1 τσιγαρο στο ενα πακετο
2 στο αλλο
καμια δεκαρια στο τριτο
κι ενα πακετο κλειστο

ναι ειμαι ναι ναι ναι

dettol spray χλωρινη με νεο καπακι ασφαλειας σπαστικο καπακι

οταν τον αγκαλιαζω νιωθω τα χερια μου αδυναμα

ειναι ενας κυριος
με ρωτα τι κανω
του λεω "φτιαχνω αεροπλανα"
μου λεει
"αληθεια;"
του λεω "οχι"
και ανοιγει το στομα
"θα με καταπιειτε" του λεω
μου λεει "οχι παμε μια βολτα"
"δεν ξερω" του λεω
"ποιος ξερει" ρωτα
κι αποφασιζω
γρηγορα οσο ποτε
και για πρωτη φορα
να μη μιλησω
"ξερετε" λεω "ειμαι ενα φιδι"
"τοσο το καλυτερο" λεει και με φτυνει
"θα αργησουμε;"
"οχι" λεει
"οχι;"
"οχι" λεει
"να αργησουμε"
"ενταξει" λεει
"ενταξει λοιπον που θα παμε;"
"δεν ξερω"
"ποιος ξερει"
και τον βλεπω που σκεφτεται
και λεω δε θ απαντησει
"για καφε;" με ρωτα
"α τοσο απλα" λεω
"θες αλλου φιδι;"
δε μιλησα
παλι δε μιλησα
θα τα παμε καλα...

ενιωσα φρικη. κι υστερα ικανοποιηση με τη φρικη μου.

και κανεις δε μιλαει γι' αυτο οταν γυρισουν σπιτι. κρυφοκοιτουν το παιδι απ'τη μισανοιχτη πορτα.εκεινος σκεφτεται τον φιλο του, που πεθανε φετος - ηταν μαζι φανταροι. τα τελευταια χρονια δεν εκαναν παρεα, παρα μονο ανταλλαζαν προσκλησεις. ο γαμος του ενος, επειτα του αλλου, βαφτισια...και στο τελος, μια πλατια ανακοινωση στην εφημεριδα. "Δε θα πιστεψεις ποιος πεθανε" ειχε πει εκεινη.

γυμνο παιδι κοντο παιδι
το ναι στη θεση του επειδη
υπαρχουν κι αλλα
κλεφτη

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home