20070429

-30

ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΛΑΣΠΗ

ΠΛΑΓΚΤΟΝ, ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

σε είδα στον ύπνο μου. ήμασταν σε ένα γιαπί. εσύ στον πρώτο καθόσουν στον τσιμεντένιο πάτωμα, τα πόδια σου κρέμονταν στο κενό. εγώ στο ισόγειο έψαχνα τρόπο ν'ανέβω. ήσουν λυπημένος, μου είπες 'ήταν ένας περίεργος χειμώνας'. η καρδιά μου ράγισε όπως τότε που βλέπαμε τους εραστές του richardson, ή ήταν της goldin, τους είχε χωρίσει ο θάνατος, είχα βουρκώσει τότε, αλλά σε είχα στην αγκαλιά μου και δεν το είχες δεί. ο πρώτος και το ισόγειο έγιναν ένα, αγκαλιαστήκαμε και κλάψαμε σιωπηλά. ξύπνησα. είχα την γεύση σου στο στόμα μου.

30/04/2007, 00:47  
Blogger ιακωβος said...

τα ονειρα μας αναπληρωνουν τη σιωπη υποθετω . .

30/04/2007, 02:17  
Blogger ιακωβος said...

goldin ηταν

30/04/2007, 02:18  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home