20100204

πες μου κατι για 'σενα.
στα σχολια.
σε μια μικρη φραση.

εστω ανωνυμα.
(εχω μια ιδεα)

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

είσαι θεότρελος!
Και εγώ.
Για αυτό σε διαβάζω!

04/02/2010, 22:05  
Anonymous Πετρος said...

Θελω να σε γαμησω. Αλλα πολυ τρυφερα. Κι εσυ να κλαις. Γιατι ηθελες να μη σε αγαπαω.

04/02/2010, 23:35  
Anonymous Anonymous said...

Κρύβομαι πίσω από την οθόνη και δεν αναπνέω για να μη με καταλάβεις όταν τύχει και γνωριστούμε.

Χ.

05/02/2010, 00:51  
Blogger ιακωβος said...

"για 'σενα" παιδια!

ετσι θα σας μαθω καλυτερα;;;

"προτιμω το σουιφερ απο τα κοινα πανακια"
"η μανα μου ειναι χοντρη"
"η μανα μου ειναι νεκρη"
"τα ντοριτος μου φερνουν καουρα"
"χωρισα πριν απο μια εβδομαδα"

:)

05/02/2010, 01:18  
Anonymous Anonymous said...

O nun mou me ekane na anapolisw ta xarismata tou prwhn mou!
nun must be "better" than prwhn, but...

ok jacob se kalupsa?

05/02/2010, 13:38  
Anonymous Anonymous said...

O nun mou me ekane na anapolisw ta xarismata tou prwhn mou!
nun must be "better" than prwhn, but...

ok jacob se kalupsa?

05/02/2010, 13:38  
Anonymous Anonymous said...

το σπίτι μου είναι τέλειο και το απολαμβάνω διαβάζοντας άπειρα λογοτεχνικά

05/02/2010, 14:14  
Blogger ιακωβος said...

ο,τι κι αν πειτε με καλυπτει - εγω απλως πηγα να σας... προσανατολισω

05/02/2010, 14:24  
Anonymous similar... said...

Το μάτι μου τρομοπαίζει εδώ και μέρες. Ίσως έχω δει πολλές πολύπολοκες εικόνες. Ίσως δεν έχω δει ακόμα καθαρά όσα κρύβονται πίσω απ' αυτές. Γι αυτό γράφω,σκηνοθετώ και ζωγραφίζω.
Αλλά εκείνον δεν τον βλέπω ακόμα.Δεν έρχεται.Μπορώ να έχω όποιον θέλω,αλλά θέλω εκείνον και τις εικόνες που ζωφραφίζουν και με κάνουν να αναπνέω.Άρα έχω διέξοδα.

Σου λείπει κάποιος; Είσαι μόνος; Ή ζεις με πληρότητα και υποδύεσαι ρόλους;

05/02/2010, 15:24  
Blogger ιακωβος said...

με ρωτατε;

05/02/2010, 15:39  
Blogger Obsidian said...

δεν μπορώ να φιλήσω με κλειστά μάτια και νομίζω ότι αισθάνομαι λίγες ενοχές για αυτό

05/02/2010, 16:13  
Anonymous similar... said...

ναι ήθελα να σε ρωτήσω...

05/02/2010, 17:36  
Blogger ιακωβος said...

στην πρωτη αναρτηση που δεν εχει να κανει με εμενα, βρηκατε να με ρωτησετε;

:)

μου λειπουν ανθρωποι που παρολο που μου λειπουν δεν θα τους ηθελα ξανα στη ζωη μου - εκτος απο τον γιαννακη που μου λειπει επειδη ειναι φανταρος.

ειμαι οσο μονος αισθανομαι καθε στιγμη. δεν ξερω. ειμαι λιγο. αν εννοειτε ερωτικα, ναι ειμαι μονος. δεν πιστευω και πολυ στο αντιθετο. φετος δηλαδη.

η δουλεια μου ειναι να υποδυομαι ρολους. μονο τοτε το κανω. κι όποτε μου ζητειται τελοσπαντων.

η πληροτητα μου θυμιζει γαλακτομικα. οχι δεν ειμαι πληρης. ειμαι light αλλα με απιθανη γευση.

05/02/2010, 19:05  
Anonymous yellow said...

οι τσιμπλες απο την ψυχη δε φευγουν με νερο...

Οι δικές μου τσίμπλες φεύγουν με αγάπη. Φεύγουν απο μόνες του γιατί έμαθα να τις αγαπώ. Φεύγουν και βλέπω πιο καθαρά πως το σαπούνι είναι μέσα μου.
Τα λόγια σου είναι αυθεντικά και με αγγίζουν. Παντού.

05/02/2010, 19:42  
Anonymous Χ. said...

Είμαι ο Χ. Έχω και Ι.Χ. Χτες πήγα στη συναυλία του Κ.Βήτα. Στο τέλος είδα ένα παιδί στην γκαρνταρόμπα, που φορούσε κοντομάνικο και μετά πήρε το φουφουλένιο του μπουφάν δίνοντας ένα ζεστό χαμόγελο στην κοπέλα που του το έδωσε. Και ήθελα εγώ να τυλίξω το παιδί στην αγκαλιά μου και όχι το άψυχο μπουφάν. Αλλά εγώ είμαι ένα χαζό παιδί και δε μίλησα στο παιδί αυτό. Που άκουσα ότι είπε σε κάποιον πως δεν πολυσυγκινήθηκε με τη συναυλία. Είμαι ο Χ. Και ζω σε μια ευχή. Η μάνα μου είναι νεκρή. Χώρισα το καλοκαίρι και μου τη σπάει ο ανώνυμος πιο πάνω που κάνει καλλιστεία του νυν και του πρώην.

06/02/2010, 16:59  
Blogger ιακωβος said...

μαλλινο πλεχτο, οχι φουφουλενιο :P

- απ αυριο να χαιρεταμε ομως, ετσι;

δεν ευχαριστω για την κριτικη που κανατε σε παραπανω σχολιο.

ευτυχως ακομη νιωθω ανυπερασπιστος οποτε χορευει ο κβητα. (ανυπερασιστος σημαινει οτι μου σηκωνεται κανονικα και προσπαθω να το κρυψω καθε φορα) αλλα χτες ενιωσα και σαν να ειχα μεγαλωσει εγω, ενω εκεινος ...καθολου;

06/02/2010, 19:49  
Anonymous Anonymous said...

sorry but that's cyber stalking

06/02/2010, 21:12  

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home